poniedziałek, 23 lipca 2012

OOTD/ Strój dnia - Wąż z baskinką :)

Witajcie,
jestem tak wakacyjnie rozleniwiona, że rzadko ostatnio chce mi się coś nowego dodawać ;P Oczywiście regularnie zaglądam na Wasze posty, a sama się ociągam ostatnio na tym blogu ;/// No, ale dziś w końcu przybywam z kolejnym strojem dnia. Mam nadzieję, że do jakiejś części z Was mój styl trafia :D
Zapraszam na fotki :)





















bluzka z baskinką - ORSAY
szorty - SH
kolczyki - z szafy babci
bransoletki - no name
buty - Centro
torebka - allegro

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego tygodnia :)))
xoxo,
Zimi


17 komentarzy:

  1. świetnie to wszystko razem skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna bluzeczka, tez ja ogladalam, ale nie zdecydowalam sie na nia z powodu kolnierzyka, tyle cekin to nie dla mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój zestaw :) Bluzki z baskinką są teraz bardzo modne

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne oczy i idealnie je podkreślasz :)
    A bluzeczka podoba mi się strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. w którymś z postów na blogu http://nissiax83.blogspot.com/ jest link do strony, na której można sprawdzić, w jakiej Drogerii w Twojej miejscowości możesz kupić produkty Celii. Ja sprawdziłam, pobiegłam, kupiłam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się bardzo podoba, tylko te spodnie kompletnie mi nie leżą :(
    Genialna torebka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia gustu :) ja lubię niecodzienne, oryginalne połączenia

      Usuń
  7. Wyglądasz pięknie :) Oczywiście torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makijaż, świetna torba oraz fajny kołnierzyk przy tej bluzce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne buty, torebka i kołnierzyk :) Pięknie wyglądasz , tak z gracją :)

    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny strój :) śliczna jesteś i masz boskie nogi! <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się zestaw :) ogólnie nie zbyt przepadam za cekinami i motywami zwierzęcymi, zwłaszcza w dziennych stylizacjach, jednak Tobie udało się to połączyć naprawdę fajnie! Mam pytanie co do butów. Osobiście jakoś mam uraz co do klapek na obcasie, boje się, że są niestabilne i źle w nich chodzić... czy te z Centro są wygodne? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o klapki na obcasie i w ogóle tanie buty to też jestem ostrożna, raczej ich unikam. Te zakupiłam właśnie dlatego, że zaskoczyły mnie tym jak siedzą na stopie. Nie dość, że były mega tanie to jak na taki obcas są bardzo wygodne. Chodziłam w nich po sklepie ok. godziny oglądając inne buty i byłam naprawdę zaskoczona, że da się w nich bezproblemowo chodzić :D Każdy ma jednak inne stopy i upodobania, także należy się upewnić przed zakupem. Pozdrowionka :)))

      Usuń
  12. Bluzka mnie zauroczyła:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka i bluzka, kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń