wtorek, 13 grudnia 2011

Świąteczny haul :)

Witam tych nielicznych z Was, którzy tutaj czasem zaglądają :)
Dzisiaj będzie pościk o świątecznych zakupkach z ostatnich kilku dni, a w kolejnym poście pokażę świąteczne akcenty w moim domu.

Zakupiłam świąteczne dodatki i ozdoby w Almi Decor oraz Home&You 


Obrusy i bieżnik kremowo złote.
Ostatnio bardzo za złotem przepadam, zwłaszcza, że panuje trend "blink blink"


Złote kuleczki na żyłkach do jakiegoś stroiku...


Solniczka & Pieprzniczka renifery :D
Czyż nie są urocze? ;P


Podgrzewacze - złote bombki 


Formy do muffinów - śnieżynki <3


Złote bombki na choinkę 




Świeczka zapachowa z Pepco o zapachu "winter rose"


A teraz trochę kosmetycznie.

Już jest! Z rocznym opóźnieniem Carmex moisture plus jest dostępny w Rossmannie i Naturze :)
Kosztuje ok. 17 zł, ale jeśli się pośpieszycie dorwiecie go za 11 zł.
Co prawda standardowy Carmex w słoiczku jest najlepszy, ale ten jest równie skuteczny.
Ja się w nim zakochałam. Na pewno wygodniej go używać w ciągu dnia, a usta są naprawdę nawilżone, gładkie, jędrne. Co więcej nie jest klejący. Po prostu świetny! <3


Kolejną rzeczą jest sypki połyskliwy pyłek z Inglot'a.
Fajny na święta, sylwestra oraz karnawał.
Ja posiadam nr 60






I to już wszystkie (póki co ;P) nabyte drobiazgi.
Może coś się Wam spodoba :)
Mam nadzieję, że Wam również miło ubiega czas do świąt :)
xoxo
Zimi

2 komentarze: