piątek, 21 września 2012

Praga - outfity i kilka fotek z wycieczki



Witajcie Moi Drodzy,

w ostatnim poście wspominałam, że udaję się do Pragi. No więc byłam, zobaczyłam (choć za krótko na wszystko)
i wróciłam. Jednak Praga tak mnie oczarowała, że zamierzam tam kiedyś wrócić na dłużej. Chyba nigdy tak naprawę nie doceniałam naszych sąsiadów, a niesłusznie. 

Praga jest przepięknym miastem, powiedziałabym nawet, że całe miasto to jedne wielkie muzeum. Trzeba tam pojechać, żeby zrozumieć co mam na myśli. Zrobiliśmy około 2000 zdjęć, a i tak nie są w stanie oddać klimaciku, który tam panuje. Każdemu, kto kocha podróżowanie tak, jak ja, gorąco polecam wycieczkę do Pragi. Tym bardziej, że leży niedaleko nas :)

A teraz zapraszam na zdjęcia moich dwóch Praskich outfit'ów, a następnie kilka fotek z miasta :)

Outfit nr 1

Cała ja, czyli wygodna, nieco college'owa elegancja :)
Na Placu Wacława



Poniżej w okolicach Wieży Prochowej



Poniżej, na ulicy Paryskiej :)


biała koszula wiązana pod szyję - Promod
sweterek w romby - SH
czarne, grube spodenki - no name
pasek - Mohito
rajstopy - House
biżuteria - Diva
buty - Allegro
torba - Mizensa (etorebka.pl)
trench - Carry

Outfit nr 2

Zmieniona została tylko góra, ze względu na ograniczenie bagażu do minimum. 

Okolice Hradczan











koszula w kratę - H&M
kaszmirowy sweterek - F&F (SH)
okulary - New Yorker


Trochę fotek ogólnych ze zwiedzania Pragi :)
Zapraszam na foto-zwiedzanie ze mną :)


Katedra św. Wita na Hradczanach


Panorama Pragi

Dworzec Główny, ach żeby tak nasze były tak zaopatrzone...

Opera

Muzeum Narodowe

Słynny Hotel Grand Europa, kręcono tu Mission Impossible

Taka, tam mała lampeczka uliczna...

Akurat trafiłam na odbywający się w Pradze Fashion Weekend, a po nim był Praski Fashion Week


Prawdziwy Człowiek Orkiestra

Wieża Prochowa




Wymarzone Melisski z wisienkami...

Coś na wieczór ;P - modowe eksponaty na Złotej Uliczce

Modowe eksponaty na Złotej Uliczce

Złota Uliczka

Rynek


Ulica Paryska = same butiki sławnych projektantów

Co by tu nabyć...

...ten wpadł mi w oko, ale niestety nikt nie chciał mi rozmienić drobnych :P :D :D

W raju...

Tylko u Czechów - Czerstwe pieczywo każdego dnia z ich piekarni :)))


Pasowałby mi do trench'a ;]

Wasze Zdrówko! :)))

Te kilka zdjęć i tak nie oddaje uroku jaki posiada Praga. Stare budowle pochodzące z różnych epok, bogata architektura, setki zabytków, klimatyczne uliczki i knajpki. Cudowne mniejsze i większe, kolorowe sklepy. Nic tylko tam być, rozkoszować się tym miejscem, zwiedzać i robić zakupy ;] Jak wspomniałam na początku, muszę tam kiedyś wrócić i zostać na dłużej...

... jest jeszcze jeden pozytywny aspekt wycieczki do Czech, bardziej związany z tematyką bloga, czyli obecne
w Czechach drogerie DM i możliwość zakupu kosmetyków niedostępnych nigdzie indziej...


Ciekawych zawartości toreb, zapraszam na moje kolejne posty :)

 Mam nadzieję, że wycieczka po Pradze się Wam podobała :)

A Wy macie swoje ukochane miasta? Jakie polecilibyście odwiedzić?

Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie,
xoxo,
Zimi.















31 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz :) bardzo świeżo i dziewczęco :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja 1 ze sweterkiem jest świetna - zakochałam się w Twoim sweterku :))

    Praga jest PRZEPIĘKNA - bardzo klimatyczne miasto - żałuję, że mając ją tak blisko (150km?) jestem tak tak rzadko... Najczęściej wizyty w Pradze są przy okazji wyjazdu na lotnisko :P I tak przyznaję, jakieś 2 lata temu przeklinałam w duchu Pragę - stałam w kilometrowym korku w godzinach szczytu, przy upale 40 stopni - nawigacja kazała jechać mi na to lotnisko przez CAŁĄ Pragę... Żeby było jeszcze śmieszniej - główna ulica był w remoncie, totalnie rozkopana (czeskich objazdów nie polecam :P) ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) no to niezłych, czeskich przygód doświadczyłaś, mimo to polecam Pragę na spokojne i miłe zwiedzanie :)

      Usuń
  3. Bylam rowniez w Pradze, w zupelnosci sie zgadzac z tym co napisalas pirkne miasto. Masz sliczny kolor rajstop, chyba tez sobie poszukam podobnych xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ten kolor rajstop teraz jest w prawie każdej sieciówce, widziałam je już w House, H&M, C&A, Reserved, New Yorker i wielu innych :)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia!! Ja Pragi nie miałam okazji jeszcze zwiedzić, ale powoli się do tego szykuję :-) I już wiem dlaczego bagaż na ubrania był ograniczony - bo w planach były dwie torby kosmetyków ;-) :-) Jestem baaardzo ciekawa ich zawartości! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :))) zawartość toreb już ujawniona :)

      Usuń
  5. jestem zachwycona zdjęciami:) piękne miasto i cudowna stylizacja:) wszystko świetnie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek w romby oraz torebka- fenomenalne. buty dodaja stylowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądałaś;) nie będę oryginalna jesli napiszę, że też bardzo podoba mi się Praga i mam jej niedosyt, więc napewno wybiorę się tam jeszcze raz;) a czerstwe znaczy świeże:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, wybierz się koniecznie, ja też zamierzam, a co do słowa "czerstwe" to wiem, wiem :) ja tylko tak humorystycznie chciałam ująć jak to po polsku brzmi :D

      Usuń
  8. piękna z Ciebie dziewczyna - co tu dużo gadać:) Praga też super, jeszcze tam nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, dziękuję pięknie! :) już dawno nie zostałam tak wielokrotnie skomplementowana jak pod tym postem

      Usuń
  9. świetny sweterek w romby i rajstopy! a Ty laska niesamowita:))

    meliski z sercem są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze jaka Ty śliczna po drugie strasznie tutaj fajnie u ciebie i będę częściej zaglądała, super zdjęcia ! dodaję do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie, będę zaszczycona, każdy czytelnik jest dla mnie bardzo ważny :)

      Usuń
  11. Przepiękne zdjęcia i stylizacje;) Mój partner cięgle mnie namawia na zwiedzenie tego miejsca:)

    Zapraszam do siebie na fan page'a https://www.facebook.com/pages/Anna-Antje/418882261488436

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, tak, to dobre miejsce na wycieczkę z drugą połówką <3 :)

      Usuń
  12. Praga to jedno z moich ulubionych miast, idealne połączenie starego miasta z nowoczesnością...

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne stylizacje ;|D wygladasz genialnie ;) i niby ten sam dol w obu to i tak kazdy wyglada calkowicie inaczej brawo ;) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog. Będę częściej zaglądać. Zapraszam do mnie
    byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, serdecznie zapraszam, każdy czytelnik jest dla mnie bardzo ważny :)

      Usuń
  15. Uwielbiam takie fotorelacje! Nie slyszalam nigdy w zyciu zeby ktos nie byl oczarowany Praga,osobiscie tam nie bylam a chyba czas najwyzszy sie kiedys tam wybrac,bo narobilas mi smaka strasznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, ja po weekendzie tam spędzonym odczuwam niedosyt :) mam nadzieję, że kiedyś będzie to co najmniej tydzień :)

      Usuń
  16. Piękny ten pierścionek od Cartiera! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę wycieczki, ja kiedyś daaawno byłam z klasą w liceum ale to nie to samo co pojechać samemu i zwiedzać to na co ma się ochotę

    OdpowiedzUsuń
  18. cholernie fajnie wygladalas w tych ubraniach..odwazna jestes:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :), ale gdzie tam jest odwaga to nie wiem, dla mnie to są ubrania "zwyklaczki" :)

      Usuń