środa, 17 października 2012

Outfit - jesienne klimaty

Witajcie,

dawno nie było u mnie outfit'u, wszystko przez brak synchronizacji czasu z kimś kto cyknie mi foty. Marzę, by robić stroje dnia często, niestety nie mam nikogo kto robiłby mi zdjęcia regularnie ;/ Dziś udało mi się coś zrobić, ale zapadał już powoli zmierzch, więc zdjęcia nie są najwyższej jakości. Wrzucam jednak, może ktoś zechce oglądnąć :)






















trench - Carry, szal - H&M, narzuta/sweter - Mohito, bluzka - Atmosphere (Primark), spódnica - SH, rajstopy - House, botki - Deichmann, pasek - Mohito, torebka - Mizensa (etorebka.pl), kolczyki - Diva, branso & naszyjnik - pamiątka z Krety, opaska - DIY

Pozdrawiam serdecznie,
do następnego :)))
xoxo,
Zimi.


17 komentarzy:

  1. Nice outfit, the colours are perfect for autumn.

    Come check out my blog: www.fashioncontainer.com
    x0x0 Malena

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory. Szczególnie podoba mi się spódniczka i sweter.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny strój i jaka piękna torebka! W ogóle za każdym razem jak wchodzę na Twojego bloga to zachwycam się Twoją urodą! Masz śliczną buzię i wyglądasz dosłownie jak porcelanowa laleczka! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jej, ale mi miło, teraz to będę wyglądać jak burak, od czerwienienia się ;P :****

      Usuń
  4. świetna stylizacja! strasznie spodobała mi się bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam :) pierwsze zdjecia (te w parku) wywolaly we mnie chec powrotu do Polski , juz teraz zaraz :) tak pieknie pokazuja nasza jesien.. :) i w tym wszystkim Ty taka sliczna :) poczulam sie jakbym tam z Toba byla :). pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nasza jesień potrafi być piękna - kolorowa i złota :) Dziękuję pięknie za miłe słowa i również pozdrawiam!!! :)))

      Usuń
  6. fajną masz urodę :) kolczyki cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostawiłaś u mnie komentarz i bardzo się z tego powodu cieszę, bo jesteś piękną kobietą, która potrafi się dobrze ubrać. Oczarowałaś mnie swoją urodą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twój jesienny zestaw, śliczne zdjęcia :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszczyk, torebka i buraczkowy szalik - piękne!!!!
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dobrze, że znalazł sie ktoś kto zrobił Ci zdjęcia!
    Wyglądasz bajkowo:))
    kolory iście jesienne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjęcia, super stylizacja
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń