wtorek, 15 listopada 2011

Retro look...

Hej wszystkim :)
dzisiaj mój amatorski retro look z imprezy zorganizowanej z okazji złotego wesela moich dziadków...
Wielka impreza rodzinna odbyła się w restauracji, która jest niczym innym jak zabytkowym, odrestaurowanym spichlerzem z XVI wieku. Osobiście uwielbiam takie stare klimaty i jestem tym miejscem oczarowana <3

A jako, że jestem fanką vintage moja stylizacja prezentowała się tak...



fryzurę wykonałam sama i jest to amatorskie zaledwie zbliżenie się do lat 20/30,
sama nie byłabym w stanie zrobić typowych "finger waves" na całej głowie





a tutaj efektowne podanie pieczonego świniaka przez szefów kuchni <3


Na sobie mam:

sukienka - Zara
perły - Primark
buty - CCC
spinka piórko - Pepco

Pozdrawiam serdecznie,
xo xo

Zimi :) 





No to zdrówko!

6 komentarzy: