środa, 7 września 2011

Lakiery na jesień/zimę - mój wstępny zbiór

Napisać mogę, iż zbieranie jesienno-zimowych lakierów jest już niemal zakończone. 
Większość z nich to metaliki, brokaty i intensywne barwy.
Poniżej prezentuję Wam to co dotychczas udało mi się znaleźć :)





A teraz osobno :)

1. Essence Moonlight (edycja limitowana) nr 01 live forever
barrrrdzo długo mi się trzyma :)
ciemno srebrny brokat/metallic


2. Golden Rose - Miss Selene nr 229
ciemny metaliczny grafit (ciężko go na foto oddać ;/)


3. Golden Rose - Miss Selene nr 136
metallic - platyna



4. Golden Rose - Miss Selene (nie mam numerka :/)
metallic niebieski (od czasu do czasu lubię coś takiego do jeansów ;))



5. Maybelline - Express finish nr 61 blue star
Jeden z moich hitów :)
Kolor to ciemny fioletowo-granatowy z brokatowymi drobinkami
wygląda jak niebo nocą lub ten kamień szlachetny "noc pustyni"
zdjęcia tego aż tak nie oddają, ale kolor jest przepiękny <3






6. Inglot nr 964
przedstawiony w moim poście : KLIK




7. art de Lautrec nr 07
metaliczny malinowo-różowy



8. Rimmel - lycra pro nr 431 gold infusion
Kolejny z moich ulubionych!
Cudowne stare złoto <3





9. Golden Rose - Miss Selene nr 158
metaliczny złoto-miedziany



10. Golden Rose - Miss Selene nr 159
metaliczna miedź



11. Wibo - Lovely Color Mania nr 87
ciemna, spokojna marchew
w moim poście: KLIK




Tak się prezentuje moja kolekcja na tą chwilę i jestem bardzo zadowolona.
Może jeszcze się na coś skuszę, ale to już naprawdę musi mnie zauroczyć :P

xo xo :*

Zimi




3 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj stwierdziłam iż nie mam żadnego lakieru na jesień! Posiadam same pastelowe. Bardzo podoba mi się ten z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się lakier z inglota, obserwuję myślę,że przed zakupami kosmetyków będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń