sobota, 29 marca 2014

OOTD - znowu wiosenka :)


Cześć wszystkim :)

Znowu mamy wiosnę :)

Hurrrraaaaaa!!! :) :) :)

W związku z tym, wrzucam pierwszy wiosenny strój dnia z weekend'owego spaceru i urodzin dziadka.

Ptaszki rozśpiewały mi się na nogach :D






Marynarka - H&M (2012) | Bluzka - Zara (2012) | Spodnie - jakaś włoska firma (dostępne w sklepie AE woman, ul. Oławska, Wrocław) | Torebka - allegro, skórzana, włoska | Botki - Bershka (2013) | Szal - H&M (2014)

Pozdrawiam ćwierkająco :D

xoxo,
Zimi.

7 komentarzy:

  1. śliczny look, strasznie podobają mi się te spodnie, w ogóle wszystko to moje klimaty :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne połączenie, a spodnie są obłędne ! :)
    ___________________
    www.perfectsklep.pl - moj nowo otwarty sklep on-line :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odważne spodnie, aczkolwiek wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chce takie spodnie piękne :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń