piątek, 27 grudnia 2013

Haul jesienno-zimowy


Na blogowanie mam ostatnio mało czasu, 
ale na zakupy czas musi się znaleźć...
 od czasu do czasu :D

Ciekawskich moich jesienno-zimowych zdobyczy zapraszam na zdjęciowy haul...



Naszyjnik perły - Mohito


Botki - Kari


Naszyjnik z czarnymi kamieniami - Reserved


Jeansy rurki - C&A



Czarno-biały, ciepły sweter z kieszonkami i zamkiem z tyłu, uwielbiam go - C&A


Czarny sweter - New Look


Pastelowo różowy sweterek w srebrne cekiny - Orsay


Basic'owe podkoszulki we wszystkich kolorach polecam te z C&A


Rozpinany, bordowy sweter - C&A


Kremowy, rozpinany sweterek w serduszka, ze złotą nitką - Mohito


Ciepły sweter-narzuta - Pimkie


Sportowa bluza - no name


Srebrny komin - no name



Lekko dresowe spodnie - no name. 
Ostatnio przełamuję się do mieszania stylu sportowego z eleganckim.


To wszystkie moje zapasy zimowe z kategorii "new in".
W następnym poście będzie troszkę o moich świętach i prezentach.
A od dziś ruszają poświąteczne wyprzedaże :) Moja misja to nowe skórzane zimowe buty,
a Wy polujecie na coś szczególnego?

Pozdrawiam serdecznie,
xoxo,
Zimi.

7 komentarzy:

  1. Narzutka z Pimkie podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle wzbogaciłaś swoją szafę. Ja ostatnio nie miałam weny do zakupów i ciężko było mi znaleźć coś co by mi się spodobało. Twoje wszystkie rzeczy są bardzo w moim stylu, bardzo mi się podobają. Szczególnie te botki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam takiego naszyjnika z perłami! Zdradzisz może ile kosztował?
    + mam takie same botki:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń